呢嗰說法極有可能,係中共管治下,沒有先得到首肯,佢會俾你創什麼功、什麼會嗎?
其實法輪功被中共禁咗廿年,你睇到嘅文宣,將佢哋定性為邪教,基本上係中共發出嘅文宣,同5月1日白粉報頭版如出一徹。
以前我都以為法輪功係邪教,我唔會相信什麼活摘器官等,加上中共將佢定性邪教同大肆洗人腦。
大紀元係為法輪功做喉舌,經過今次運動,大量年青人,什至牽連其家人朋友被自殺、被失縱後,就真係相信法輪功講的並不誇張
法輪功其實係氣功,練氣功對痛症、病患好有幫助。
仲有一樣天安門自焚呢單,上網再搵下好多都指係造假,有好多疑點。
現在喺香港都係,有咩做唔出,要塑造你哋和平示威者係個暴徒,就會勞師動眾夜媽媽去地鐵站,拉晒閘,裏面狂破壞,製作條大片。第二日又話示威者去放火,真係無所不用其極。
我以前都以為法輪功,達賴喇嘛,大紀元全部係邪教
練氣功對身體好。
係!以前的確係無問題的,但當中共一唔妥,你會有千千萬萬既罪行,包括定義為邪教
同意! 中共打壓法輪功是事實.
但法輪功係邪教亦是事實.
反共吾代表要支持同相信法輪功. 一件事還一件事.
以前以為係邪教, 但今次運動佢地啲報導同訪問都係好正. 不過因為之前對佢地先入為主, 所以佢地講啲野又未必會盡信.
JOOOO:
我吾鍾意法輪工, 因為係邪教!
大紀元是法輪工的喉舌, 對佢地嘅言論抱住半信半疑嘅態度, 不會儘信。
其實法輪功被中共禁咗廿年,你睇到嘅文宣,將佢哋定性為邪教,基本上係中共發出嘅文宣,同5月1日白粉報頭版如出一徹。
你有冇見過香港法輪功遊行??
你望下佢地的行為, 態度同反應. 同另一位jm 所言一樣, 明顯係一個借練氣功洗腦嘅教派(與韓國那種形式非常相似).
我唔係支持唔支持,我好鍾意尋求真相。我會搵多啲出邊唔同嘅報道在釋除我嘅疑慮。因為過往我只接收到大陸發佈落嚟去香港嘅新聞。
hk暫時重有尋找資訊的自由,凡事最好自己揾真相。
我e十都研究緊達賴喇嘛
冇研究過法輪功,有冇佢地實質犯罪證據可以舉出?以致要拉要鎖要打?
你有冇見過香港法輪功遊行??
[/quote]
見識過,只覺得法輪功好誇張(可能嗰會有米)
超大旗幟、儀仗隊,仲有千人練氣功等,完全似有錢人show off一樣。
應該洗唔到我腦,當年我仲當緊佢哋係邪教。
信自己最好

大紀元比中共打壓
成日發聲講中共不是
點都唔會係藍
屬於抗爭者光譜內啦
以前都以為法輪功係邪教,對佢地有少少反感,但咁多年又唔覺佢地招攬信徒宣傳邪惡訊息,然後呢一年見到共產黨幾咁邪惡,又抺黑新彊同香港示威係恐怖主義,就明白共產黨抺黑手法幾咁可怕,而家唔會信共產黨講既野,反而覺得共產黨先係邪教
歐美都有法輪功,冇聽佢地係個邊做左乜犯法行為。
吾通遊行行為跨張都犯法? show off又犯法?咁中環揸名車住豪宅個戴真閃閃個d米要比人拉晒?係米最好充工埋d資產?
歐美都有法輪功,冇聽佢地係個邊做左乜犯法行為。
吾通遊行行為跨張都犯法? show off又犯法?咁中環揸名車住豪宅個戴真閃閃個d米要比人拉晒?係米最好充工埋d資產?
我冇話中共冇打壓法輪功, 亦冇評論佢地有否做犯法野. 你吾駛問咁多問題spin去什麼眼紅佢地高調遊行或共產。
你可以去了解下法輪功一直嘅理論, 絶不是一個只叫人去學習氣功而強生健體的組織。
韓國都有好多類似嘅異端邪教, 佢地表面仲做好多善事添! 但實際係用洗腦方式吸納教衆 以教主一人為專。