日日無聊到要提早過暑假 - 住村屋的好處

為左堅持減少出街,日日留喺屋企,玩到冇野好玩,提早過暑假。:sweat_smile: 真係好彩住村屋。
圖片 圖片 圖片 圖片

8個讚

好羨慕 :baby_boy10_heart:

1個讚

最底果張相好有動感,好歡樂:joy::joy::joy:

1個讚

對面大廈D住客望見你係天台咁happy, 一定好羨慕 :baby_girl04_laugh:

1個讚

真心正,小朋友在家會玩得好開心

1個讚

你屋企天台唔止6塊階磚。
:baby_girl01_smile:

1個讚

Give me 5​:raised_hand:t3::raised_hand:t3:

2個讚

真係開心啊,啲相影得好動感。我有朋友疫情前搬左去三層高村屋,地方多大,三層上上落落,喺屋企都可以唔悶。:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1個讚

住村屋都要好似樓主咁有埋天台先咁正

有d係分租比人住中間嗰層,就花園/天台都無

1個讚

啲相影得好靚!

1個讚

我租架:joy:
不過我理解,個NTEH 嘅control 係咁:
圖片

6磈階磚其實係3星期前藍屍condom的hit post.
我寫出來是睇過此hit post嘅人會有會心微笑。

住村屋幾好,如果住晒3層更好,又有花園又有天台,屋企班細路跑上跑落已可玩半日。

唔怪得我唔明,冇睇果邊好耐:joy:

粉嶺?

D相影得好有動感!
我細個都住村屋
成日通山走:joy:

1個讚

非也:see_no_evil::shushing_face:

好正啊:hushed:咁熱可以係屋企玩水真係好!啲相影得又靚 :baby_girl04_laugh:

1個讚

有地方玩真好
好歡樂:slight_smile:

1個讚

今日都開咗私人泳池了,太熱喇

1個讚

好正,又唔洗同人逼

1個讚