其實689真系蘋果忠實讀者

呢D咪藍絲好榜樣,訂閱蘋果刺探軍情

4個讚

廢老係度刷存在感
咁得閒好心佢教女

3個讚

我好欣賞佢,佢開創一代共狗KOL先河

1個讚

大公報又系, 成能版頭版幫黃店賣廣告

蘋果真係衰,我要向689獻計,為咗唔比蘋果生存同污染香港人思想,689應該要每日買晒佢哋d報紙:rage::rofl:

1個讚

佢先係最忠實fans,係咪有比錢訂閱架

點只,晨早八點就起身
睇紙本蘋果

係咪政府訂?

唔知佢學黃色經濟圈,定黃色經濟圈學佢

哈哈,好主意:rofl:

1個讚

點解未拉佢, TVB嗰兩個又拉.

1個讚

佢想向商戶施壓?

1個讚

圖片

佢on 9 真係唔係扮:rofl::rofl::rofl:

2個讚

佢講乜我唔明既:fearful:

佢講d gag 真系好爛

下,gag黎㗎:fearful:

佢話黎智英大仔係黎瑞恩:joy:,其實佢大仔叫黎見恩…二仔係黎耀恩(餐廳無入黃店果個)

資料錯哂
(唱歌果個黎瑞恩係藍絲)

1個讚

咁行遠D都要幫襯萬寧和AEON, Thanks for the info

1個讚

咁萬寧即係買唔買得呢:thinking:

所以蘋果日報要搵佢做頭版,以表感謝。 :baby_boy04_laugh:

圖片