呢D咪藍絲好榜樣,訂閱蘋果刺探軍情
4個讚
廢老係度刷存在感
咁得閒好心佢教女
3個讚
我好欣賞佢,佢開創一代共狗KOL先河
1個讚
大公報又系, 成能版頭版幫黃店賣廣告
蘋果真係衰,我要向689獻計,為咗唔比蘋果生存同污染香港人思想,689應該要每日買晒佢哋d報紙

1個讚
佢先係最忠實fans,係咪有比錢訂閱架
點只,晨早八點就起身
睇紙本蘋果
係咪政府訂?
唔知佢學黃色經濟圈,定黃色經濟圈學佢
哈哈,好主意![]()
1個讚
點解未拉佢, TVB嗰兩個又拉.
1個讚
佢想向商戶施壓?
1個讚

佢on 9 真係唔係扮


2個讚
佢講乜我唔明既![]()
佢講d gag 真系好爛
下,gag黎㗎
佢話黎智英大仔係黎瑞恩
,其實佢大仔叫黎見恩…二仔係黎耀恩(餐廳無入黃店果個)
資料錯哂
(唱歌果個黎瑞恩係藍絲)
1個讚
咁行遠D都要幫襯萬寧和AEON, Thanks for the info
1個讚
咁萬寧即係買唔買得呢
所以蘋果日報要搵佢做頭版,以表感謝。 

