有乜理由先得㗎
3個讚
我唔係住嗰頭


2個讚
Sorry,我小朋友鍾意食美心 


一陣出去高調支持藍店,會俾曱甴圍
仲有呢句:藍店啲嘢好食啲,抵啲曱甴冇得食
利申:美心啲垃圾我把賤咀唔識欣賞
1個讚
講食嘢,藍屍一定係贏家:黃佢又唔會忍到唔食,藍又食
講真,元氣同板長D壽司簡直係垃圾,美心西餅難食到嘔,好多香港本土小店D野食高質好多,不過藍c要盲撑冇辦法,而且都襯返佢地咁低質素
1個讚
藍屍知道國家狀況唔好,驚食左都冇得claim…
1個讚
真心⋯美心麵包難食到嘔,我屋企樓下麵包好食過佢
1個讚
元氣同板長冇食N耐,我反而想食壽司朗
1個讚
Yes ar, 想趁少人去食。
我都係咁話
我屋企附近好幾間黃店都好食
我屋企樓下都係
好多黃店,間間好食
老實講 都有黃店我食過麻麻 不過會比三次機會
藍店e.g.美心 不了
美心我早放棄
東海堂半放棄
我去邊搵食都用和你eat架
我只係諗起粉紅色心形蛋糕 哈哈
我用和你pay
我都係用和你pay