戥藍屍唔抵:又話有五百萬人支持修例,藍店竟然冇人排隊

有乜理由先得㗎

3個讚

我唔係住嗰頭:joy::joy::joy:

2個讚

Sorry,我小朋友鍾意食美心 :rofl::rofl::rofl:

一陣出去高調支持藍店,會俾曱甴圍

仲有呢句:藍店啲嘢好食啲,抵啲曱甴冇得食

利申:美心啲垃圾我把賤咀唔識欣賞

1個讚

講食嘢,藍屍一定係贏家:黃佢又唔會忍到唔食,藍又食

講真,元氣同板長D壽司簡直係垃圾,美心西餅難食到嘔,好多香港本土小店D野食高質好多,不過藍c要盲撑冇辦法,而且都襯返佢地咁低質素

1個讚

藍屍知道國家狀況唔好,驚食左都冇得claim…

1個讚

真心⋯美心麵包難食到嘔,我屋企樓下麵包好食過佢

1個讚

元氣同板長冇食N耐,我反而想食壽司朗

1個讚

Yes ar, 想趁少人去食。

我都係咁話

我屋企附近好幾間黃店都好食

我屋企樓下都係
好多黃店,間間好食

老實講 都有黃店我食過麻麻 不過會比三次機會

藍店e.g.美心 不了

美心我早放棄
東海堂半放棄

我去邊搵食都用和你eat架

我只係諗起粉紅色心形蛋糕 哈哈

我用和你pay

我都係用和你pay