校長話同飯商簽左 CONTRACT 所以要繼續交
真係好想問佢拎返個飯 
校長話同飯商簽左 CONTRACT 所以要繼續交
真係好想問佢拎返個飯 
如果唔比返飯,問返佢d飯去咗邊。如果捐左,要求比證據。
BTW 學校三月已冇收茶點費
我仔間幼稚園冇收茶點費啦,你個間仲收足好過去搶喎
冇飯呀,校長話同飯商簽左合約,疫情都要比唔知幾多個% charge,我話人地學校好多都退飯錢,佢就話人地大機構有人捐錢bla bla bla,茶點費又唔退,飯錢又要交,越諗越唔對路。
最後佢唔太願意咁講,真係要退都可以寫信比佢地,佢地再交去校董會…然後沒有然後=.=