終於成功轉會啦! 本身初期一知已經想黎呢度,但開ac 果陣,好多人。 我開唔到。 之後又放底左。
今日終於開到喇! 唔使響果邊愈睇愈激氣!
歡迎加入
感同身受!自由空氣在這裡
最緊要d人正常
wellcome
歡迎,得閒多啲上嚟吹水
歡迎
歡迎你,呢度仲係好新,希望大家留多D言同開多啲post攪熱鬧D
呢度都係開咗半個月多d,大家都係新人。
Hello~~~ Welcome
果度真係好煩!
係!
我會架!
在這裡大家都正常好多!
我會架。 但啱啱用,有d 功能摸索緊。 唔好見怪。
唔難嘅