世衛稱武漢肺炎源於自然

世衛稱武漢肺炎源於自然,是由動物傳給人類。
但起因呢? 大陸人食野味,食出禍又唔提 ……

無啦啦點會由動物傳俾人 ……

世衛發言唔可信,佢話源於自然即係人為

1個讚

Agree

不論係因為武漢p4實驗室定係因為d人去華南海鮮市場食野味都好。

都係中國引發既問題,有錯就要諗

細胃:
請停止話終國。
我宣佈個病毒係石頭爆出嚟。

2個讚

最唔自然咪就係世衞囉 :baby_boy06_shock:

終國神話第一卷盤古初開女媧補青天, 到依家第n卷 病毒從天而降 :baby_boy06_shock:

唔會再信世衛講嘅野,完全無認受性

終國擺明身有屎先唔比其他國家調查,自己惹到全世界都係都仲要咁無賴,調查係唔想再有下次咁甘既疫情,終國完全唔理,仲要發脾四,無視幾十萬死去既人命,真係流氓國家

WHO care?

CHO講呢d「阿媽係女人」既道理,係一定啱架,請問冇咩唔係源於自然?

不過無可否認,雖然病毒源於中國,但中國今次抗疫的處理(撇除早期對李文亮醫生的批判、不早於春運前封武漢、早期仍封鎖病毒感染消息,當然都唔會相信中國公布既確診及死亡數據),係比以前係進步左既。

細胃=痰塞菜
唔信啦

究竟是進步還是退步!?

  • 有沒有不人道地用燒焊鎖人在家,自生自滅?自滅

  • 有沒有拒絕接收、檢驗、醫治懷疑確診者,任由自生自滅?

  • 有沒有把未死的病人,夾硬說已死而然火化?

中國廢衞講咩都唔會再有人信,可以摺埋

成日都被迫害幻想症咁,唔比人查源頭…

1個讚

世衞佢講晒 :baby_boy08_think: