投唔投訴黃店嘅嘈音好

事源係咁,本身我住條街都好清靜,上年樓下開左間扒房定酒吧,一直都冇咩事。

今年二月開始,間野就每星期三五夜晚開始會有音樂會吸客,10pm-2am 仲試過去到三點仲彈結他唱。佢有擴音器裝係天花,但係就冇做到任何隔音措施,所以樓上都好應聲,基本上歌詞都聽得到佢咩緊咩。
有落過去同負責人講,佢都係草草了事,話"我地一星期一次咋"(事實就每星期起碼都有兩次), 又話會裝隔音措施,結果過左兩三個月都冇見有裝。

每星期有兩晚都好難訓到,屋企小朋友都試過嘈醒。
之前兩個月都覺得黃店黎,遷就下。但時間過左唔覺得佢有改善到,加上宜家陀緊細B, 我都想有教好訓,間酒吧唱歌樂器加埋d客嘅囂嚷聲真係好難訓到, 我已經閂左窗開冷氣訓。

唉,有咩方法解決?投唔投訴好 :baby_girl03_cry:
(宜家未訓因為佢仲唱緊)

3個讚

再試吓同佢接觸傾下,講你既苦況,希望佢哋改善
再唔係搵區議員

6個讚

會唔會考慮同區議員講?表明唔係針對,而係真係對日常生活有影響(可以錄音/拍片助證)。要求佢細聲啲/早啲完。

有時就算大家係黃,都唔代表唔可以提出意見嘅。希望溝通多啲之後,對方會明事理啦…

15個讚

溫馨提示下,佢哋明事理的

3個讚

試下用心講解下你既concern,大家同路人,相信同路人會比藍絲有同理心

4個讚

多謝大家嘅意見!

其實除左有親身落過去講,我都有係間吧嘅fb page inbox過佢地。
頭一次都有回覆話會改善,咁到宜家都未有啦,仲加劇左。再inbox佢地,都唔覆我喇。所以我先咁困擾,我體諒佢地時又有冇體諒我呢:disappointed_relieved:

搵區議員都好,睇下幫唔幫到手溝通下。

5個讚

你啲鄰居有冇覺得嘈?如果有可以連同佢哋一齊同間吧講,例如寫信簽名咁,証明唔係你一個既問題,人多啲佢地可能會認真啲處理

1個讚

噪音問題太滋擾…
呢啲屬公德心問題,咩顏色都唔係擋箭牌:see_no_evil:
同佢溝通都無效,就試下搵區議員介入
如果都唔得就唯有用強硬手法啦(希望唔好到呢一步)

2個讚

雖然應該體諒黃店,但搞到太夜又真係好難頂。希望區議員幫到你

2個讚

搵區議員或報警, 佢地犯緊法
黃店唔係大晒

區議員會幫到手

投訴啦,佢當你係手足就唔會咁啦,你錫佢都要教佢啦,又唔係要佢執

既然有反映過都無改善就更係投訴,搵區議員幫手,如果可以,搵埋幾個鄰居一齊反映

搵區議員完全無問題,睇下點樣最好解決,個人唔建議報警,睇區議員意見先

唔好內耗 矛頭要打藍店!

唔好報狗啦!比我都唔想同狗講野,搵區議員同佢地傾下。