要求置頂: 手機加bd 到desktop 當app用

希望可以pin to top,大家方便吹水。謝謝AbsoluteZanyInexpectatumpleco-size_restricted

4個讚

係呀,加到桌面後就好似 app 一樣咁好用㗎喇。

好方便!:clap:t2::clap:t2:

終於加到:clap::clap:

1個讚

試過咁做,但發覺手機發熱,而家將link save 係記事薄

我都咁做!夠方便啦

應該唔關事的

因為做咗呢個動作後有呢個問題,delete 咗後又冇問題,所以入佢數囉 :baby_girl12_tehe:

:baby_girl04_laugh:

我都係咁做就好似 apps 咁好方便…

係呀,推上比未識整嘅會員

請教,用app 有什麼分别?

其實而家都係app版,不過會順d