希望可以pin to top,大家方便吹水。謝謝
推
係呀,加到桌面後就好似 app 一樣咁好用㗎喇。
好方便!
終於加到
試過咁做,但發覺手機發熱,而家將link save 係記事薄
我都咁做!夠方便啦
應該唔關事的
因為做咗呢個動作後有呢個問題,delete 咗後又冇問題,所以入佢數囉
我都係咁做就好似 apps 咁好方便…
係呀,推上比未識整嘅會員
請教,用app 有什麼分别?
其實而家都係app版,不過會順d