感覺民主派永遠唔夠對家積極囉
[quote=“Sako, post:2, topic:16669, full:true”]
感覺民主派永遠唔夠對家積極囉
[/quote]唔夠人哋資源多
2個讚
掉落垃圾桶
通常信箱先會有,行街根本唔會接
2個讚
街派我一定接,係佢哋面前撕爛。
7個讚
or 掉俾流肛華
嘥紙
重點要撕爛,等佢哋無得執返嚟遺害人間。
3個讚
沒錯
一定要接呀
浪費下佢地啲無限資源
佢地學我們多數派, 係無用的, 區議會選舉時, 中共請大陸大媽拉票, 睇著旅遊巴車來車走, 強國大媽街站派傳單, 我問大媽(五音不全)助選團幫邊議員拉票? 大媽連民賤聯議員個名都UP唔出!
照拎
拎 去 墊地下 ,比 狗屙屎
1個讚
我會攞會接,我隻狗要用。
有禮物唔洗登記資料嘅都攞,唔益藍絲。
試過佢派毛巾,我著黑衫佢個樣似唔想派俾我,我開口問佢攞。
就算我唔選佢,佢都應該要為我服務。
5個讚
拎完即刻撕爛
費事佢地多一張呃多一個人
佢哋派乜我都接,
唔派我會出開聲拎。
派傳單選民登記表個啲可以吹雞搵我地做義工,唔洗資源,你帶頭就得。
冇囉。
照拎,毒害少一個人
如果大家見到周街派個D大公報、香港仔、頭條免費紅媒報,都記得拎,減少佢哋害人
4個讚
我都係
我會撕爛跟手放喺垃圾桶面 務求經過既人都睇到佢地既下場
信箱收到、直接掉左
覺得好浪費紙張,應該去環保署投訴
