見到反對派宣傳單張,大家有咩感覺?

如題

感覺民主派永遠唔夠對家積極囉:expressionless:

[quote=“Sako, post:2, topic:16669, full:true”]
感覺民主派永遠唔夠對家積極囉:expressionless:
[/quote]唔夠人哋資源多

2個讚

掉落垃圾桶:expressionless:
通常信箱先會有,行街根本唔會接:joy:

2個讚

街派我一定接,係佢哋面前撕爛。

7個讚

or 掉俾流肛華

嘥紙

重點要撕爛,等佢哋無得執返嚟遺害人間。

3個讚

沒錯
一定要接呀
浪費下佢地啲無限資源

佢地學我們多數派, 係無用的, 區議會選舉時, 中共請大陸大媽拉票, 睇著旅遊巴車來車走, 強國大媽街站派傳單, 我問大媽(五音不全)助選團幫邊議員拉票? 大媽連民賤聯議員個名都UP唔出!

照拎
拎 去 墊地下 ,比 狗屙屎

1個讚

我會攞會接,我隻狗要用。

有禮物唔洗登記資料嘅都攞,唔益藍絲。

試過佢派毛巾,我著黑衫佢個樣似唔想派俾我,我開口問佢攞。

就算我唔選佢,佢都應該要為我服務。:grimacing:

5個讚

拎完即刻撕爛
費事佢地多一張呃多一個人

佢哋派乜我都接,
唔派我會出開聲拎。

派傳單選民登記表個啲可以吹雞搵我地做義工,唔洗資源,你帶頭就得。
冇囉。

照拎,毒害少一個人
如果大家見到周街派個D大公報、香港仔、頭條免費紅媒報,都記得拎,減少佢哋害人

4個讚

我都係

我會撕爛跟手放喺垃圾桶面 務求經過既人都睇到佢地既下場

信箱收到、直接掉左

覺得好浪費紙張,應該去環保署投訴