讚!keep going!

5個讚

見到好開心

保持住,黃色經濟圈:raised_hand_with_fingers_splayed::point_up:支持!!

:clap:t2::clap:t2::clap:t2::clap:t2::bowing_woman:t3:

:+1:t2:不過除左今日之外,其實之後都要繼續幫襯架,呢個係一個長線campaign​:clap:t2::clap:t2:

同意,香港人撐香港店。

其實即使支持藍店的港人,去多支持藍店都是好事,都算為支持「香港」的零售及飲食出一份力。

總好過某些人口話「愛港」的港人,但只係識鼓吹回內地飲飲食食、淘寶等,只空口講「愛港」,實際上一點都不愛香港。

3個讚

:+1::+1::+1: