睇完自己諗諗仲幫唔幫襯龍X美食

我果區附近幾年前曾經開過一間龍X美食,搞到附近衛生好差。由於樓上係民居,隔離左右又係診所,所以當時區議員就出手關注一下。點知後來發現原來無牌嘅,拆穿左之後唯有敗走。

點知最近龍x又係同一個位,改左個名(有人search到個股東係龍X)借屍還魂,於是區議員就出左個post 話會要求食環睇緊D,然後就引左一大堆藍C入去引戰喇⋯⋯
呢個都唔太大問題。
戲肉係果間小食店尋日開張喇,
而同一時間,
果名區議員嘅辦事處亦都畀人淋紅油:rage:

而家嘅香港就好似返番去古惑仔年代咁:wave:t2:
只要你夠政治正確又夠惡,
就橫行無忌,財源滾滾:new_moon_with_face::new_moon_with_face:

下次想吉魚蛋之前先諗下係咩人開啦!

事後還可得朝廷命官點名稱讚品德高尚。
真係光宗耀祖。

收到,一定吾會再幫襯

1個讚

ok!

1個讚

是不是, X川美食?

1個讚

有個津字?周圍都開果間?

1個讚

一直冇幫襯龍X
唔明點解咁多人食X津
又唔係好食

1個讚

藍店,本來就唔會再買

3個讚

從來都冇幫襯過,睇見d呀姐用萬能手套處理生熟食物唔開胃,例如>煎緊3寶就收錢>轉頭整雞蛋仔>吉魚蛋然後收錢,對手套冇除過 :baby_boy11_sleep:

2個讚

x 津? 極污槽,有fd 食過肚屙

1個讚

直頭去番五六十年代,黑警黑社會橫行,無後台既小市民受盡欺壓

1個讚

我覺得佢做遊客生意多

1個讚

呢間一直都少食,對住馬路,我唔敢買魚旦食.:stuck_out_tongue:

1個讚

又污漕又唔好食,啲阿姨又黑面,唔知點解可以開到成行成市 :yawning_face:

1個讚

Wolipay用gmail登入可以report黃藍店比團隊,亦可以係現有店下comment,推介使用

1個讚

睇地區,我果邊唔係遊客區,但係少平價野,我見都好多人幫襯:see_no_evil:

樓上啱晒,x 津
梗有一間喺左近 :baby_girl06_shock:

X津, 督魚蛋? 自從反送中後, 因為大陸哩話: 未來會有大量中資投資香港, 到時員工出來抗議, 就炒你地香港員工, 等你D香港人仲唔死! 所以中資公司東西不買. X津係大佬開, 擺買!而且我不吃呢D小食, 其實之前出街吃小食, 會買"凱施餅店", 衣加知道佢係超藍, 餓死都唔買!

1個讚

其實本身間野已經係超污糟
從來唔幫襯

以前覺得好平呀,好似8蚊大大碗燒賣魚蛋?後尾覺得污糟唔想食,原來佢真面目係咁

1個讚