大家記得登記做選民,雖然我地行吾到出黎前線,但係我地可以用手上一票作出小小改變。
區議會選舉我地雖然叫勝利,但其實更加喚醒左對家認真係立法會選舉作戰。
今次選舉一定比任何一次更加艱辛,希望多一票得一票,大家記住每一票都可能可以扭轉局勢,加油
區議會果次我投咗票,係咪已經得架嘞
得架啦…
登記一次就OK
最好用下面網站check吓是否自己嘅登記資料仲啱唔啱 (因為假若選舉事務處曾經寄信去你屋企(目的乃confirm選民的住址正確),但你可能一時唔為意冇回覆,咁就會被取消資格,變相九月冇得投票㗎喇!)
選民資料網上查閱系統
https://www1.voterinfo.gov.hk/bd_reovi/OVIES/jsp/web/welcome.jsp
一人兩票,未登記超級區議會那票,就記得補番登記喇,5月2日就截止㗎喇!
上次何已完同鼎鼎輸左我開心到瞓吾著,希望今次再下一城,大家要團結呀
今次立法會我唔敢抱太大期望…中共一定諗盡一切方法(背後手段)去幫建制阻民主派, 不過我都會盡我一分既綿力
係,錢可以買到好多好多票,今次過程應該會好艱辛。記得依家開始留意屋企老人家有冇比人登記個人資料,一票都不能小
我覺得會搞個長者優先排隊投票囉…
我上星期幫我老公網上登記左,係咪會有封信黎通知ok左?
(上年去到最後先記得佢未登記,想整時已經截左止
上面有條link可以check下
我幫我媽上網登記左,我都想知點confirm即係成功左?

最底果句~14日内收到確認信
唔該哂,剛查咗係有
仲有一日就截止,未登記快啲登記
我上星期幫細佬網上登記 話成功仲有ref no彈出, 但尋日網上check選民登記果度仲未有資料 有無jm知係咪正常? 電話又無人聽
冇錯,盡量做。
好好善用自己手上一票,再次跌走保皇黨。
多人趕住登記,處理得慢D都合理
本身都要兩星期,加埋武肺又少咗人做嘢,遲D 再試吓打去問啦
仲未登記嘅就用呢個填表機喺網上填完直接交啦!
https://bevoter.today/
阿仔剛滿18歲都拿拿臨同佢登記左,大家加油踢走保皇黨

其實未夠嘅都得,只要係最遲7月25日夠秤就得