小心有報應呀!

濫用武力,以為自己好型好威

若然未報,時辰未到咋

14個讚

每個月都係度呃OT…提醒大家721、831

哥哥愚人節係文華幾多人放低花…又唔見佢地出黎吠…只會更加証明721、831佢地身有屎

1個讚

但我開始懷疑。。。。其實係咪真係會有報應,灰

[quote=“Yammay, post:71, topic:14880”][quote=“Chibimaruko, post:1, topic:16488, full:true”]
濫用武力,以為自己好型好威

若然未報,時辰未到咋
[/quote]

等佢好耐,報應最好只是遲到,別無到!

我信有報應,爭在時辰,做得壞事多,一定將來好陰功啊!:speak_no_evil::speak_no_evil:

無錯,只係時辰未到。

唔會的,差在幾時,報係邊個度。
人在做天在看,想走數?冇咁著數既。

怨魂會一世纏住班黑警

但佢地唔會信架!!!

唉… 幾時先可以清算到佢地…

佢哋一定有報應唔使叫佢哋小心啲:rage:

我都信有報應

我信呀!
報應未必會係我哋想像中嗰種,可能百病纏身家破人亡,冇仔送終,國際線要繼續,將來會唔會影響出國移民旅行真係未知, 呢啲我哋未必知道不過佢哋有苦自己知。最近睇完打仔黑警,就知佢哋妻離子散,陸續有嚟㗎!

大家放心,只需因緣和合,報應就會出現。若然未報,時辰未到啫。

係,依家呢班人吃香喝辣,手足們就受緊苦。做得越賤,就越嘆,幾時有報應?

染了武肺的8.31黑警, 插喉, 肺花, 醫番, 1-2YR必亡!

歷史會不斷重演,等天收呢班人。

實有報應,只怕唔係報落佢哋,而係佢哋最愛既人身上。