大家睇吓有冇野啱,我唔知係咪藍店,如果係勿打頭呀!
3個讚
多謝資訊
thanks.不過近期好似冇乜野買
好憎入去, 佢地間店D廣播真係好煩, 入一陣已經頭痛 
可能一間間,我入果間又冇,不過擺咗太多貨,唔好行
我近期係佢度買小食同公仔麵
佢啲小朋友粟米條仲平過數字屋,芝士麵都平
我多數買家品野咋,冇乜留意佢D食物添,去望下先 ![]()
巾巾同hand cream平喎~
洗頭水都平
我諗住買電芯,折後都平
中資的
該主題在創建7天后自動關閉。不再允許添加新回覆。
