日本城滿100有八折

大家睇吓有冇野啱,我唔知係咪藍店,如果係勿打頭呀!

3個讚

多謝資訊

thanks.不過近期好似冇乜野買

好憎入去, 佢地間店D廣播真係好煩, 入一陣已經頭痛 :baby_girl02_angry:

可能一間間,我入果間又冇,不過擺咗太多貨,唔好行

我近期係佢度買小食同公仔麵:joy:
佢啲小朋友粟米條仲平過數字屋,芝士麵都平

我多數買家品野咋,冇乜留意佢D食物添,去望下先 :stuck_out_tongue:

巾巾同hand cream平喎~

洗頭水都平

我諗住買電芯,折後都平

中資的

該主題在創建7天后自動關閉。不再允許添加新回覆。