家居電話

之前用開HKT, 但來緊會搬屋,佢要$475搬遷費,所以想轉,有冇好介紹?

你要睇返自己幾時到期喎,家居電話帶走左號碼就會計違約費
如果係寬頻既,咁新居裝條新既,應該會比之前平既。
有唔明可以再問我,間間電訊都識人做:wink:
幫你 搵個最arm 既plan :wink:

我可以轉新電話號碼,其實好少用

但係如果你合約未完,就算轉新號碼都要俾剩餘合約嘅月費喎

下個月完約,唔該晒

有冇打電話傾過
如果下個月完約可能可以傾到啲免搬遷費嘅Plan㗎喎

該主題在創建7天后自動關閉。不再允許添加新回覆。