之前用開HKT, 但來緊會搬屋,佢要$475搬遷費,所以想轉,有冇好介紹?
你要睇返自己幾時到期喎,家居電話帶走左號碼就會計違約費 如果係寬頻既,咁新居裝條新既,應該會比之前平既。 有唔明可以再問我,間間電訊都識人做 幫你 搵個最arm 既plan
我可以轉新電話號碼,其實好少用
但係如果你合約未完,就算轉新號碼都要俾剩餘合約嘅月費喎
下個月完約,唔該晒
有冇打電話傾過 如果下個月完約可能可以傾到啲免搬遷費嘅Plan㗎喎
該主題在創建7天后自動關閉。不再允許添加新回覆。