可以笑的話... 不會哭

Screenshot_20200430-160717_Facebook

佢打個冷震果陣,冇諗過負責任??

FB_IMG_1588234120374

痴痴地~生個仔出黎就係學校既責任?
要怪就怪中共整病毒出黎害人:face_with_symbols_over_mouth:

1個讚

又係唔顧小朋友死活既無知人類 趕住復課到時爆發 又賴學校要有責任:baby_girl06_shock:

1個讚

得啖笑,奇爸

照顧小朋友係父母嘅責任。 點解講到會浪費時間? 啲時間真係咁寶貴, 生bb之前真係諗清楚 :baby_boy06_shock:

1個讚

好明顯生出黎只為呃政府資助班人既思維,只要個人頭數,無責任,所以覺得浪費時間 :baby_girl06_shock:

1個讚