(轉自Fb)04年中大研究:三成警察認為「丈夫應該有權懲戒/打妻子」

圖片
http://www.cuhk.edu.hk/ipro/pressrelease/040419c.htm
好想知BK啲藍絲點諗 :baby_boy07_surprise:
雖然係04年研究,但以警隊長做文化我估仲有一部份係到:anguished:

痴線,除左打老婆,尾二個項:隨時要求性交,簡直係荒謬,伴侶間既強迫性交(不合意性交)係香港都犯法,基本等同強姦

習慣使用暴力者,對家人使用暴力,都唔會覺得係錯。

習慣被人打,慣左,老公又有錢拎返屋企,自己又冇經濟能力。我覺得好大可能都唔會追究,自己承受到就好了。外人無謂深究。

1個讚

唔知仲以為講緊印度

痴線
自己老婆娶黎打呀???

冇所謂la, 佢d 地老婆鐘意比人打

1個讚

以家咩年代,仲打老婆仔女

所以你話點嫁差人呀…

佢哋一定話「假新聞!3XX 人唔代表所有!」
但我都估唔到其他行業都有啲低,例如「擁有同樣行動自由」,社工呢啲幫人爭取權益、自由嘅工作,都係得一半人認同。
申請離婚嗰欄,律師居然唔全數同意 :open_mouth:

不過從呢個表都感覺到以前女性地位真係好低,連行動自由都「不配有」,好感恩今日社會進步,尤其香港少左好多欺壓、貶低女性嘅問題。

最後面嗰欄我覺得依家都唔會有太大改變,始終身兼三職好辛苦。Working Mum 可以一腳踢打工教仔做家務,咁呢位女士應該唔係 working mum 咁簡單,佢係 super mum。

工種文化,以暴易暴

1個讚

“自己冇做錯,老公點會打人呢” 一定係咁

韓國女人咁囉,自己就覺得天生係低人一等,冇計

好仔唔當差 / 有牌爛仔,都唔係今日嘅事,80-90年代嘅一哥,電影改好左佢地印象,點知一下又ko
真係 #屎點都係臭嘅

藍c一定話個調查做假,D黃c咁都信

1個讚

依家應該冇得做呢類研究,如果唔係又話仇警。

但將差佬同其他專業放埋一齊做比較又真係唔公平,佢地學歷低都算,最重要係品格低。

1個讚

證明讀書,學問好重要

pk鄧都中大嘅

有人鐘意打人,有人鐘意比打。
特別 d b6女人,最緊要有屋住,每個月有家用,過年有人陪佢地返鄉下

1個讚

祝福警嫂!阿門

1個讚

哇,你唔講都留意唔到呢點。

報警都冇用啦,搵埋佢朋友黎逼埋個老婆一份咩…