
http://www.cuhk.edu.hk/ipro/pressrelease/040419c.htm
好想知BK啲藍絲點諗 
雖然係04年研究,但以警隊長做文化我估仲有一部份係到
痴線,除左打老婆,尾二個項:隨時要求性交,簡直係荒謬,伴侶間既強迫性交(不合意性交)係香港都犯法,基本等同強姦
習慣使用暴力者,對家人使用暴力,都唔會覺得係錯。
習慣被人打,慣左,老公又有錢拎返屋企,自己又冇經濟能力。我覺得好大可能都唔會追究,自己承受到就好了。外人無謂深究。
1個讚
唔知仲以為講緊印度
痴線
自己老婆娶黎打呀???
冇所謂la, 佢d 地老婆鐘意比人打
1個讚
以家咩年代,仲打老婆仔女
所以你話點嫁差人呀…
佢哋一定話「假新聞!3XX 人唔代表所有!」
但我都估唔到其他行業都有啲低,例如「擁有同樣行動自由」,社工呢啲幫人爭取權益、自由嘅工作,都係得一半人認同。
申請離婚嗰欄,律師居然唔全數同意 
不過從呢個表都感覺到以前女性地位真係好低,連行動自由都「不配有」,好感恩今日社會進步,尤其香港少左好多欺壓、貶低女性嘅問題。
最後面嗰欄我覺得依家都唔會有太大改變,始終身兼三職好辛苦。Working Mum 可以一腳踢打工教仔做家務,咁呢位女士應該唔係 working mum 咁簡單,佢係 super mum。
工種文化,以暴易暴
1個讚
“自己冇做錯,老公點會打人呢” 一定係咁
韓國女人咁囉,自己就覺得天生係低人一等,冇計
好仔唔當差 / 有牌爛仔,都唔係今日嘅事,80-90年代嘅一哥,電影改好左佢地印象,點知一下又ko
真係 #屎點都係臭嘅
藍c一定話個調查做假,D黃c咁都信
1個讚
依家應該冇得做呢類研究,如果唔係又話仇警。
但將差佬同其他專業放埋一齊做比較又真係唔公平,佢地學歷低都算,最重要係品格低。
1個讚
證明讀書,學問好重要
pk鄧都中大嘅
有人鐘意打人,有人鐘意比打。
特別 d b6女人,最緊要有屋住,每個月有家用,過年有人陪佢地返鄉下
1個讚
祝福警嫂!阿門
1個讚
哇,你唔講都留意唔到呢點。
報警都冇用啦,搵埋佢朋友黎逼埋個老婆一份咩…
