點解又係要預正日俾99嘅
好彩自己呀媽無所謂嘅
可唔可以一個飲茶一個食晚飯,咁咪皆大歡喜
2個讚
可以去飲茶啦?限聚令至幾時?
我哋一個lunch,一個dinner…
1個讚
係喎
咁外賣去阿媽屋企食
我最講公平架喇
正日留俾老婆
兩邊呀媽都唔俾正日
唔甘心要嘈既連母親節飯都唔使食
即刻謝皮 
3個讚
我已表明正日同自己呀媽慶祝!
鐵碗政策
你老婆一定好開心
我又冇咩所謂,唔係99就係阿媽,冇分别。
哈哈,
但都要就其他家人
1個讚
也是
又唔全然係
我老婆對母親節冇好大期望
慶祝情人節仲好啦 
不過今年冇幼稚園整禮物俾媽媽
禮物方面頭痛啲 
我99一定要dinner
如果我媽就到我想同自己媽咪dinner lor
笑左,好絕
如果夾到咁既安排,當然最好
好聰明,奶奶定外母都冇得嘈
都要老婆配合既
佢如果幫住佢媽都唔會成事