會唔會5月尾呢?我見開始好多人都去補習打底
小五小六1/6
高中五月尾,初中,高小六月中
咁咪唔使放暑假,冇理由返二,三星期又放,warm up都要一星期啦
最好五月底,唔全日都半日,單係跟功課都玩殘。越遲開學,開學就越多野累積就越辛苦。
暑假冇講唔放。
小三小四應該六月中 我重未敢比d細路去補習
高中初中應該5月,小學六月
中學校長前兩日已經同EDB開左會,準備緊五月底復課。如果28日無本地感染個案(到5月18日),應該已經可以。不過我估等考完DSE。