想出個po或者覆第二個jm嘅時候upload張圖都話error
除咗error之外其他都係亂碼睇唔明
我得喎!


得呀, 我覺得呢度up相方便過對家
1個讚
手機好似太大就唔得…
電腦就好似ok

1個讚
唔好意思太大你係指mb? 
是的~~
唔該曬我cut細咗張圖就鋪po到啦 
再試下
我都post過,OK架
我d相直接upload唔到,要screen capture 再upload 先可以。
我情況係jpg可以,但screenshot係png就唔得,個error code有講明係因為png
咁我改相做jpg啦,就時得時唔得
去意見度講,無admin回應,但有會員又話佢png都得

testing only
我都係
我都唔得



