泳褲脫水機係咩嚟?

咁貴一部嘅

唔等駛嘅嘢

開數,輸送

泳褲都要脫水,唔好着褲咪得囉:expressionless:

2個讚

利益輸送:angry:
唔知係乜只要諗到39547都會放條褲入去幾嘔心

好明顯啦,成日當人好似佢地咁智障。

認真答,我用過脫水機,外形似日式洗衣機,唔會乾晒但都幾脫水:face_with_monocle:

1個讚

即係放入去fing 乾佢?
泳褲咋喎,扭多兩扭都得啦!

即係冇個様, 搞個樣!

的$mtr捭, 洗盡佢。

老老實實,連扭乾條泳褲嘅力都冇,真係高薪低能到咁?

認真答,係㗎,扭乾佢都得架
毛巾泳衣可放埋一齊fing,一陣就fing到半乾

回歸後!政府起嘅建築物,愈來愈貴,跟本係呃公帑,

好嘔心 gay到嘔

爛鬼聖誕燈飾都要幾十萬,就知咁多年來貪左不知幾多油水

講起低能,真係要睇下呢條片

4個讚

佢地唔買⋯⋯都唔知呢個世界有d 咁ge 機:woman_shrugging:t2:

認真答。
一部好似直立式既洗衣機咁。
將d濕既泳裝或衣物放若去,會fing走晒d水,但唔會fing 乾晒。

等你拎走d 泳裝或衣物時唔洗禁重。

我小朋友玩開水上活動,成日用,所以知道

1個讚

果然⋯⋯智障⋯⋯ :baby_girl06_shock:

同人地d泳衣泳褲共用一架機都幾核突

認真答,係日本有water park 嘅resort 用過,fing咁d水方便d唔洗用手擰咁解。
但有需要咁貴一部?
仲有「以逾萬元公帑購買一部咖啡機,以及逾13萬元購買3部65吋的電視機」?
都好豪下,用公帑黎豪花囉!

1個讚