如果上電視,夠膽咁著。我覺得好勇

IMG_20200429_194550

一切在心中

4個讚

我想買件衫

1個讚

咩節目?

Viu tv…今日疫情

1個讚

我都想買,唔知依家邊度有得買

viu好正

香港人。加油。:point_up::raised_hand_with_fingers_splayed:

1個讚

若你放棄,誰佑我城,
香港人加油

香港加油:muscle:t2:

:+1:t2:Tbb應該出唔到街

1個讚

:+1::+1::+1::+1:

:+1:t2::+1:t2:

如果係CCTVB一定要求你換衫,否則就換人。

1個讚

好人一生平安

閣下一針見血既見解,會令方丈更小氣:smile:

香港加油:muscle:t2:勿忘初心。一切仲未完,堅持住呀。

1個讚

ViuTV 好好多,山下見都出得街

1個讚