有冇JM塞緊車

停晒唔郁:sob::sob::sob:

響邊?

:sob:
太子深水埗塞左好耐

九龍返屯門

1個讚

長旺道有事。
封路

望住龍翔道,大塞緊,有警車聲

黃大仙段極慢行駛中,有白車

好多車已駛過d讓條路出嚟比白車,但實在太多車,白車只能夠緩慢行駛

汀九橋撞車搞到塞塞地

坐咗兩個鐘, 坐到pat pat痛

可能係西鐵壞左, D人巴士ING

西鐵壞, 公路塞:see_no_evil:

估咋~~

叻叻

1個讚

原來禁多地邊塞車。。。。。

我響黃大仙塞左好耐

今日放工遇上壞西鐵,原本半個鐘就到,今日成粒鐘