預計2022年1月才出獄。
https://www.facebook.com/273813022746352/posts/2810686549058974/
其實都估到… 法律而家保障唔到我地嫁啦
預咗,2022年一月先出到嚟,不過到時正係最適合嘅時間。
真係想講粗口 
好明顯係政治打壓!
都估到個結果係咁, 司法都染紅得7788, 砍人既都可以話高尚情操啦.
天琦呢D重點人物, 共產黨又點會放佢出黎, 刑期滿左出返黎可以佢一做D咩又比班POPO借D E 捉返入去呀.
唉, 佢出返黎最想佢離開香港, 為左香港一世坐監真係唔抵 
好嬲,成班紅官,搞到法庭幾廿把尺,鐘意點玩就點玩 
唉…

司法制度已死!




都預左…癲起上黎,隨時用佢16年果句光復香港時代革命砌佢19年煽動反送中加佢監都仲得
根本係共產黨既世界就係佢想點講都得, 我唔明點解仲有人會覺得仲可以同佢地傾, 承諾又隨時可以推翻, 定義又由佢定, 佢地根本就係點都贏晒
香港跟大陸一樣,根本冇法治,只要你係共產黨/港共眼中釘,點都會整死你,唉
唉 天琦可以話係香港本土政治運動啟蒙
預左
斬人係高尚情操都講得出,班法官已經提早融合左變大灣區法官了
出獄果日請日假去接佢
其實預左 咁多紅管
唔多唔少 預計到


係我哋行慢咗,雖然冇嘢可以做,但儘量不要習慣
已經慣慣地,有冇上網講嘢不自覺小心左?