梁天琦刑期上訴被駁回。

預計2022年1月才出獄。

https://www.facebook.com/273813022746352/posts/2810686549058974/

其實都估到… 法律而家保障唔到我地嫁啦

2個讚

預咗,2022年一月先出到嚟,不過到時正係最適合嘅時間。

2個讚

真係想講粗口 :baby_boy02_angry:

1個讚

好明顯係政治打壓!:rage:

2個讚

都估到個結果係咁, 司法都染紅得7788, 砍人既都可以話高尚情操啦.
天琦呢D重點人物, 共產黨又點會放佢出黎, 刑期滿左出返黎可以佢一做D咩又比班POPO借D E 捉返入去呀.
唉, 佢出返黎最想佢離開香港, 為左香港一世坐監真係唔抵 :baby_girl03_cry:

6個讚

好嬲,成班紅官,搞到法庭幾廿把尺,鐘意點玩就點玩 :baby_girl02_angry:

1個讚

唉…:cry::cry:

1個讚

司法制度已死!:rage::face_with_symbols_over_mouth:

1個讚

:sob::pray:t2:
圖片

1個讚

都預左…癲起上黎,隨時用佢16年果句光復香港時代革命砌佢19年煽動反送中加佢監都仲得

5個讚

根本係共產黨既世界就係佢想點講都得, 我唔明點解仲有人會覺得仲可以同佢地傾, 承諾又隨時可以推翻, 定義又由佢定, 佢地根本就係點都贏晒

2個讚

香港跟大陸一樣,根本冇法治,只要你係共產黨/港共眼中釘,點都會整死你,唉

1個讚

唉 天琦可以話係香港本土政治運動啟蒙

3個讚

預左
斬人係高尚情操都講得出,班法官已經提早融合左變大灣區法官了

2個讚

出獄果日請日假去接佢:pensive:

2個讚

其實預左 咁多紅管:sob:

1個讚

唔多唔少 預計到:persevere::persevere::persevere:

1個讚

係我哋行慢咗,雖然冇嘢可以做,但儘量不要習慣

1個讚

已經慣慣地,有冇上網講嘢不自覺小心左?

1個讚