想問有冇方法唔駛再收到佢哋D廣告email? 因為其實已經好耐冇login去個恐怖討論區 但我登記account既email 成日收到佢send來的email,好煩 有冇人知可以點唔收佢啲email?
一個制 “JUNK/SPAM” 就永遠都吾會見到
但佢account setting冇得set?
佢無, 但你EMAIL BOX 有
我唯有自己email set, thanks
YES