BK問題

想問有冇方法唔駛再收到佢哋D廣告email?
因為其實已經好耐冇login去個恐怖討論區
但我登記account既email 成日收到佢send來的email,好煩:yawning_face:
有冇人知可以點唔收佢啲email?:pray:t2::pray:t2::pray:t2:

一個制 “JUNK/SPAM” 就永遠都吾會見到

但佢account setting冇得set?

佢無, 但你EMAIL BOX 有

我唯有自己email set, thanks

YES

1個讚