質量點?大概幾耐到?
睇佢公司網頁個負責人係大劣人
淘寶貨扮外國貨
1個讚
係呀,我有買過,質數好麻麻 ![]()
D 相係影得幾靚嘅,衫仔都靚
但大陸貨都係不了。
吓…我search bb衫唔知係咪太眼瞓click 錯咗廣告買埋,等送貨期間先發現間公司唔係自己search 嗰間
![]()
![]()
以後都唔半夜買衫
我都買過…完全中伏…可一不可再
淘寶貨