消息:港連續第四日零確診 衛生防護中心不辦記者會
2個讚
希望係真,唔係為配合林鄭而假零確診,唔驗就無確診
2個讚
疫情咁耐都係無離境無同確診者接觸,病徵唔嚴重都唔會驗,唔係邊咁易0確診。
抗疫成功只因香港人自救帶口罩, 當然仲有醫護同專家出心出力
2個讚
今朝出門口見到幾個人無帶口罩了
今朝晴朗先抽水話係政治防疫
希望到時巴基斯坦包機唔會有事
至少要連續十幾日無確診先敢除口罩
唔報咋唔代表無,剛剛先有個外地c確診左返黎唔幫佢check就唔計
唔好信香港政府,所有野都係政治操作,想黃金洲有經濟活動先扮無