成班便衣企係置地門口,望埋去幾似一班爛仔。
睇落去成班過街老鼠,邊有人可以做到自己形像咁底?
2個讚
相由心生,佢哋真係爛仔
1個讚
仲要點做衰野都唔洗負責任仲有人解話 ![]()
![]()
1個讚
攞正牌
2個讚
我公司樓下之前長期有架9車喺度(華人行),見到都唔開胃
1個讚
同感,上次聖誕係TST睇燈飾時遇到班警察,氣氛都即時唔同晒,大家都特別警覺,因為唔知佢地會唔會顛起黎見人就拉,佢地一行開左,大家又開心返。
最好唔好見到佢地。
1個讚
搞到人地連基本行吓街都唔得. 正式破壞香港經濟咪呢班垃圾囉.
1個讚
佢哋除左打人,無樣正經事識做。
太古果晚對住區議員模耳仔,恥笑區議員已經知佢哋衰過黑社會。
我未見過黑社會恥笑身體有缺陷嘅人。
我細個係醫院遇過一個黑社會,佢叫我俾心機讀書,唔好學佢。
其實佢地唔出黎, 大家都好和平, 一到便攪亂檔啫
1個讚
神憎鬼厭
2個讚
佢地以為自己好型
2個讚
屎就是屎, 包裝之後都是屎.
2個讚
好鬼憎佢哋 仲以為自己好威
而家寧願兜路都經狗署
1個讚
呢班仆街攞正牌做街霸,日日企街唔做嘢,淨係識講粗口同傾一陣食咩,呃OT呃到盡
1個讚
由天堂跌落谷底。
本來以為是世上「最優秀」的警隊,現在彷如過街老鼠。
可惜,為左政府,賠上整個警隊既聲譽。
1個讚
見親都鄙視佢地
1個讚
有佢地出現, 就無安寧 
1個讚
所以我地更加唔可以忘記721元朗恐襲,仲有警署落閘果一幕
1個讚