今日班XX 又去中環呃OT

成班便衣企係置地門口,望埋去幾似一班爛仔。
睇落去成班過街老鼠,邊有人可以做到自己形像咁底?

2個讚

相由心生,佢哋真係爛仔

1個讚

仲要點做衰野都唔洗負責任仲有人解話 #heard#pig#heard#pig

1個讚

攞正牌

2個讚

我公司樓下之前長期有架9車喺度(華人行),見到都唔開胃

1個讚

同感,上次聖誕係TST睇燈飾時遇到班警察,氣氛都即時唔同晒,大家都特別警覺,因為唔知佢地會唔會顛起黎見人就拉,佢地一行開左,大家又開心返。

最好唔好見到佢地。

1個讚

搞到人地連基本行吓街都唔得. 正式破壞香港經濟咪呢班垃圾囉.

1個讚

佢哋除左打人,無樣正經事識做。
太古果晚對住區議員模耳仔,恥笑區議員已經知佢哋衰過黑社會。
我未見過黑社會恥笑身體有缺陷嘅人。
我細個係醫院遇過一個黑社會,佢叫我俾心機讀書,唔好學佢。

其實佢地唔出黎, 大家都好和平, 一到便攪亂檔啫

1個讚

神憎鬼厭:angry:

2個讚

佢地以為自己好型:face_with_symbols_over_mouth:

2個讚

屎就是屎, 包裝之後都是屎.

2個讚

好鬼憎佢哋 仲以為自己好威
而家寧願兜路都經狗署

1個讚

呢班仆街攞正牌做街霸,日日企街唔做嘢,淨係識講粗口同傾一陣食咩,呃OT呃到盡

1個讚

由天堂跌落谷底。
本來以為是世上「最優秀」的警隊,現在彷如過街老鼠。
可惜,為左政府,賠上整個警隊既聲譽。

1個讚

見親都鄙視佢地

1個讚

有佢地出現, 就無安寧 :baby_girl06_shock:

1個讚

所以我地更加唔可以忘記721元朗恐襲,仲有警署落閘果一幕

1個讚