【點撈呀?】大陸要求港台藝人作10年政治正確保證 違規者或遭索償

睇吓啲香港所謂「明星,」,乃共嘅後果,依家兩邊唔係人。
而家大陸又冇得撈,返嚟香港唔會再有人支持佢哋。
香港人好記仇,唔好以為我哋唔記得。
佢哋做護旗手,我哋一定記得。

4個讚

睇唔到內文,荷李活有無呢D規矩:smirk_cat:

:dancer::dancer::dancer::dancer::dancer:

朋友剛copy來已閱,發哥是yc喎,撈家娶埋大6婆都唔想信佢愛國:joy:

呢班人搵夠咗,而家都應該搵定路走啦。

請問「愛國唔愛黨」,又得唔得呢?
國和黨,香港人分得好清楚,係中共自己才最喜歡拉埋一齊黎講。

1個讚

啲偽人為咗錢奶共,要佢地簽100年都肯

2個讚

我唔阻人發達, 不過你去搵完人仔, 唔好又同講好愛香港, 或批評我地 d 後生仔.

4個讚

愛國都要迫:rofl::rofl::rofl:呢d真係垃圾國家先要做,諗吓點解要迫先有人「愛」國啦:rofl::rofl::rofl:

1個讚
  • 大陸製片人指官方的政策, 令很多大陸片商決定盡量不聘用香港/台灣藝人.
  • 大陸片商依然願意聘用像甄子丹、梁朝偉、趙又廷這些最紅最top的演員, 但名氣略低的演員(如羅嘉良)就無運行.
  • 羅嘉良在去年尾不斷表忠愛國, 但大陸製片人暗示不會為羅嘉良呢類level的藝人冒險.

:baby_boy04_laugh:

1個讚

要迫人愛國愛黨,咁嘅國家真係cheap

3個讚

咁攞咗外國護照點計呢?

1個讚

10年,點攪呀?

咪係囉,好似唔食臭豆腐咁,迫我食都算,仲要簽紙話好鐘意食臭豆腐…

要迫無出聲個啲要表態:roll_eyes::dizzy_face:

其實重點是不是“賠償”?

1個讚

Lmao
咁死啦,新人冇咩名氣嘅,上去點表忠都冇用喎

如果要放棄外國護照兼表忠先可以上去撈,又有藝人咁做,我會封佢哋做偶像。起碼言行一致!

快D支持訂閱蘋果就可以睇到

3個讚

簽完之後,隨時借啲意共埋佢哋家產,你知土共而家等錢洗㗎啦

1個讚