我果座有
一對40-50, 但門口都有消毒地毯 一個阿婆,永遠用手巾仔掩面就算
感覺唔係因為買唔起口罩 我知有人話 戴唔到口罩因為唔舒服…我會反問,邊個戴口罩會舒服呢又
平時行10分鐘搭巴士返工,實見到有廢老唔戴口罩,一係食緊煙,一係個口罩係下巴度
食煙圍爐真係好討厭
我個邊晚晚都有人唔戴口罩…好討厭
我隔離屋至今從未帶過口罩,仲係走廊周圍吐口水 ,樓下街市有檔鋪頭職員又係咁
吐口水咁癲?
口水痰,成日都係咁,lift入面都見過有, 樓下都見過啲大媽係咁吐,無法。
其實真係諗唔明
香港人已經好耐冇呢d 陋習,貼去走廊
無簡體字版,佢地識唔識睇???哈哈。