day 1到而家都唔戴口罩嘅街坊

我果座有

一對40-50, 但門口都有消毒地毯
一個阿婆,永遠用手巾仔掩面就算

感覺唔係因為買唔起口罩
我知有人話 戴唔到口罩因為唔舒服…我會反問,邊個戴口罩會舒服呢又

1個讚

平時行10分鐘搭巴士返工,實見到有廢老唔戴口罩,一係食緊煙,一係個口罩係下巴度:angry:

食煙圍爐真係好討厭

我個邊晚晚都有人唔戴口罩…好討厭

我隔離屋至今從未帶過口罩,仲係走廊周圍吐口水 :baby_girl06_shock:,樓下街市有檔鋪頭職員又係咁 :baby_girl06_shock:

吐口水咁癲?

口水痰,成日都係咁,lift入面都見過有, 樓下都見過啲大媽係咁吐,無法。

其實真係諗唔明 :baby_girl02_angry:

香港人已經好耐冇呢d 陋習,貼去走廊

無簡體字版,佢地識唔識睇???哈哈。