本港上月樓價指數轉升0.4%
好多人睇樓
真係好誇張,咁嘅情況下升
真係好奇怪…
即係香港好多有錢人?
有朋友將會移民,講開先發覺有呢個想法嘅人都唔少。但另一邊又仍然咁多人對樓市有信心,真係好奇怪。
移民都唔賣樓,香港收租外地駛嘅人多左
係,我都係咁打算。
以前d人會賣樓移民,而家唔會
以前d人會賣樓移民,而家唔會
我朋友未去到咁鬆動,佢地賣樓走
bbkaka:
以前d人會賣樓移民,而家唔會
我朋友未去到咁鬆動,佢地賣樓走
移去邊?
香港人真係好有錢…
移去邊?
美、澳、加,但暫時疫情,未知幾時先出發
呢d地方成本貴d, 我見馬拉,台灣果批,都打算收租去生活
黑警OT咁多錢買樓唔出奇,仲有大劣人順便走資又有,中老年人大把錢見買黎俾細路又有,仲有港豬係都要買樓結 婚 一成上會供到hihi都要買
香港真係咁多有錢人 
我都打算係收租同逆按, 將來老左去第二度生活, 可能係旅居, 唔打算搞移民.