世上最堅固的樓市

本港上月樓價指數轉升0.4%

好多人睇樓

真係好誇張,咁嘅情況下升

真係好奇怪…
即係香港好多有錢人?

有朋友將會移民,講開先發覺有呢個想法嘅人都唔少。但另一邊又仍然咁多人對樓市有信心,真係好奇怪。

移民都唔賣樓,香港收租外地駛嘅人多左

係,我都係咁打算。

以前d人會賣樓移民,而家唔會

荷包深不見底 :baby_girl12_tehe:

我朋友未去到咁鬆動,佢地賣樓走

移去邊?

香港人真係好有錢…

:confused:美、澳、加,但暫時疫情,未知幾時先出發

呢d地方成本貴d, 我見馬拉,台灣果批,都打算收租去生活

黑警OT咁多錢買樓唔出奇,仲有大劣人順便走資又有,中老年人大把錢見買黎俾細路又有,仲有港豬係都要買樓結 婚 一成上會供到hihi都要買

香港真係咁多有錢人 :baby_girl08_think:

呢堆都要計分,好似唔係話想移就移到

我都打算係收租同逆按, 將來老左去第二度生活, 可能係旅居, 唔打算搞移民.