被偷食嘅蛋糕

有出處啦:joy:

2間都係藍店,好似係?

今次應該紅蛋糕,但唔紅人:joy::joy:

其實有D surprise 佢哋一人食一個半磅蛋糕,因為都幾肥,藝人唔係應該唔食呢啲野keep 身形咩?:rofl:

係囉,點解要食兩個蛋糕

係車到一人食一個方便d

買咗啫,無話要食晒

可能女方鍾意朱古力味,但粉紅色心形又氹到女仔,所以兩個都買晒

食唔哂既話, 個男既拎返屋企俾老婆食lor :baby_boy12_tehe:

1個讚

呢啲人渣連老婆產檢都唔陪,點會攞蛋糕返去俾佢食

2個讚

東海堂d cake勁難食,用餅卡換都唔知換邊隻好:woman_shrugging:t5:

真係好慘,老公寧願車第二個女人做埋曬啲無謂嘢都唔車老婆睇醫生,要佢坐地鐵自己去

男3/8
女6/24生日
唔通真係係中間日子食蛋糕慶祝?

奇怪地會分兩間買蛋糕?!
如果朱古力蛋糕真係龍島, 個男人仲cheap. 自己食件貴的蛋糕! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

點解2個人2個蛋糕?
心形蛋糕!唔係同老公仔女/同性朋友/或者一大班男女性朋友都唔會食!
2個人,一男一女食心形蛋糕!
唔洗解釋喇,可以係娛樂圈消失!

偷食男女蛋糕會影響銷量 :baby_boy07_surprise:

食完蛋糕再搞唔通會high啲?

唔怕啦,一次半次難得機會,最多食完返去齊齊做多兩次運動囉:rofl::rofl:

見到蛋糕諗起小三
一定罷買!抵制小三:face_with_symbols_over_mouth: