係呢個時勢,請多幫忙有需要人仕

各位JM,係呢個經濟咁差嘅時勢,如果各位有任何準備丟吾需要嘅傢俬電器,可以考慮捐比以下呢間機構,尤其係獨居老人自己一個住劏房嘅老人家,有時只係一部舊風扇電視雪櫃洗衣機手機已經可以幫助到佢地,感謝。
http://www.5loaves2fish.com/share/share_help.htm

5個讚

見好多人徵求電腦俾小朋友上網學習用,其實學生資助個度係咪有得申請電腦同上網費?

睇到d 個案有d 感概,好多都係綜緩,住公屋,自己都搞唔掂但又要生仔,辛苦小朋友
反而好多2公婆都返工既唔敢生(自己係其中一個)

黎緊搬屋可能會有家電送出,會比黃絲或者獨居老人

好有意義,可以幫人都係一種福氣

1個讚

幫得就幫,勿以善小而不為。

2個讚

支持

1個讚

支持 :baby_boy04_laugh:

支持

好多謝各位,我已經取消哂吾捐錢比任何所謂環保機構,之前PoPo不停放TG襲擊市民都冇人出黎抨擊過香港政府破壞環境,冇任何國際組織幫過我地D年青人。
依家自己香港自己救,所以我只會幫冇政府幫嘅低下階層,D大陸人落嚟香港又有綜緩醫療公屋,我地D本土老人家就住劏房瞓地下,所以希望各位有能力有剩餘物資可以考慮送比呢班老人家,謝謝各位

支持