呢個食蛋糕男賤到爆

原來已經有前科,今次都唔知點翻身

1個讚

唔係話開記招咩?
無晒影

希望佢懷孕嘅太太努力放下
用最穩定嘅心情生個健康嘅寶寶
BB 先係佢最重要嘅人:heart:

依D男人算把la

BB好慘

1個讚

話時話記者會去左邊

個肚咁大都生得先搞成咁
陰功咯個BB

理得佢邊個爆,總之我就覺得爆料既人做左好事

但朱竟然睇上個男?之前又話佢勁貪錢

梗係唔係做好事啦

有無諗過大肚婆感受?

:pleading_face:

2個讚

個男人咁做得, 而家知同遲D知有分別咩,
咁既賤男, 唔通生左就會浪子回頭咩, 有一次就有第二次,
唔通第2胎個時又黎多次?
不如早D知早D安排早D結束痛苦.
最緊要比人知個賤男既事蹟, 等佢都唔使好過

兩個都唔識lol
仲要扮顧家男,好心啦!

呢排好多賤男.

依家全香港都知
同兩公婆自己拆掂呢件事完全係兩件事

你無陀過bb?有陀過b嘅唔會好似你咁講嘢,毫無同理心

依排太得閒

乜陀住個B 又會覺得賤男繼續用‘愛妻號’黎搵食就接受到咩…:sweat:
可能我真係未做人母真係唔知啦, 理解不了:woman_shrugging:

因為陀b受荷爾蒙影響本身個人會變得情緒化d,依家個肚8個月,如果情緒太波動分分鐘會早產,大人bb都危險,大肚婆心情差對個胎都唔好

佢哋兩公婆有問題係自己一家嘅事,依家難聽d講連洗廁所嘅呀嬸都知呢個男人出軌,做為老婆,你覺得多d人知呢件事真係會開心d?

有時候事情唔係你諗得咁黑白分明,如果老婆係想爆料佢會自己爆,而唔係被爆,咁樣承受好大壓力㗎:pleading_face:

不過如果條賤佬已經日日螞蟻搬家喺屋企搬野走
我諗同老婆都攤晒牌
假如真係佢爆個男人大鑊
都理解到

點解咁辛苦陀B
佢就咁free食蛋糕
好唔公平

1個讚

個男人搬走埋,應該係動左真情。反而朱似玩玩下,被記者影到時嗰樣錯愕到呢⋯

個女嘅都似wild底
想玩就玩嗰啲

當年佢選港男我咁岩有睇
嗰時覺得佢成日掛老婆喺口邊有啲浮誇
似扮出來 不過個個都岩岩巉巉,選唔落手,佢比較突出囉
不過好多女人受落