呢個食蛋糕男賤到爆

因為次次爆料都係蘋果咁

而家 CCTVB 人材凋零雪一排就無事,可能女既就無咩好撈,男既會放生都未定…

男女都無運行,無可能放生

幾好樣
估唔到咁仆街

一定有人爆料,狗仔隊要跟都跟啲出名啲,呢兩個2線尾3線頭,無人爆又點會得閒跟

呢樣真,睇黃子恆就知,全部都賤男,咁形象搵佢地做機場黑警岩哂!:smirk:

咪就係…仲有而家播呢套嘢都無用,雖然我唔係成日去機場,但真係一次都無見過機場保安組 (Airport Security Unit) 行咇 :woman_shrugging:t2:

1個讚

funny的對答:joy::joy::joy:

藍打手:毒果黃屍想破壞police形象
大家千萬別企在毒果方
未必像毒果那麼形容
例如男方一早和太太冷戰
男方只是陪普通朋友

反抗黃屍毒果的洗腦歪曲!!

神回:佢係偽人、唔係Police 喎!

演小三有可能係真小三,但演police就無可能係真police, 要攪清楚

3個讚

聽講係同事爆…又話嗰日係慶祝拍拖一個月
老婆都唔會臨生先爆掛,為左bb同健康
佢地真係好衰

:woman_facepalming:慶祝拍拖一個月⋯ 係咪要尋回初戀感覺

唔出奇可能有人覺得佢扮晒好老公其實就唔係…

選港男時已覺佢虛偽:kissing_smiling_eyes:難得C9們信到十足十!

1個讚

依家成個香港街度都冇差人,除非有人開始唱:榮光
10分內成幾百衙差來圍

1個讚

其實好耐之前已經唔覺有軍裝行咇…:woman_shrugging:t2:

1個讚

我都會

皇后大道中好多珠寶店,之前軍裝要簽簿,依家,本簿唔知仲有冇:triumph:

咁多珠寶店唔夾錢放架警車係度??

當年朱朱都係背住男友同閔大人暗撻,今次只係天理循環

1個讚

記者唔等耐d呀

個男人賤, 女人都賤, 兩個狗男女!