新一代最美王妃

呢個真係堅靚
同王子真係郎才女貌:heart_eyes:

圖片 圖片 圖片

1個讚

係喎,好靚 :baby_boy10_heart:

的確幾視

本身男方無封號, 所以基本上同平民無分別。
不過男方係grace kelly外孫, 又證明左一代好新抱, 三代好兒孫, 基因救左摩納哥王室

1個讚

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

無特別follow開d皇室新聞

但英國皇室d新聞就真係成日見

都唔明點解要讚到英國王妃天上有地下無咁:joy:

咁始終英國王室比較受注目,
講靚歐洲幾個王室的王妃/皇后靚好多

都係

英國皇室係「大規模」d,受大家景仰d

好有貴氣 :baby_boy10_heart: :baby_girl10_heart:

好靚吖 ,流哂口水 :baby_boy10_heart:

:baby_girl10_heart:靚仔配靚女

不丹嗰位都好靚

gallery_5_3

1個讚

微笑個樣好靚

我估係因應香港曾經係英國植民地,所以香港人對曾經既「事頭婆」一家都特別有親切感啫。
當年查理斯大婚,好多人都有睇直播架。:blush:

唔只靚,兩個仲好有「夫妻相」
:blush:

係幾靚:heart_eyes:

好靚,好有氣質:smiling_face_with_three_hearts:

image

同呢個差唔多 :baby_boy12_tehe:

真係好靚 :baby_girl10_heart: