呢個真係堅靚
同王子真係郎才女貌

呢個真係堅靚
同王子真係郎才女貌

係喎,好靚 
的確幾視
本身男方無封號, 所以基本上同平民無分別。
不過男方係grace kelly外孫, 又證明左一代好新抱, 三代好兒孫, 基因救左摩納哥王室





無特別follow開d皇室新聞
但英國皇室d新聞就真係成日見
都唔明點解要讚到英國王妃天上有地下無咁![]()
咁始終英國王室比較受注目,
講靚歐洲幾個王室的王妃/皇后靚好多
都係
英國皇室係「大規模」d,受大家景仰d
好有貴氣

好靚吖 ,流哂口水 
靚仔配靚女
不丹嗰位都好靚

微笑個樣好靚
我估係因應香港曾經係英國植民地,所以香港人對曾經既「事頭婆」一家都特別有親切感啫。
當年查理斯大婚,好多人都有睇直播架。
唔只靚,兩個仲好有「夫妻相」

係幾靚
好靚,好有氣質

同呢個差唔多 
真係好靚 