真係好想删除bk會籍!我問bk,佢話無咁既服務。原來呢個pk會員跟我一世!!
試下私訊粗口俾BK嘅藍色喪屍,如果佢向版主投訴嘅話好大機會被禁止訪問
同仲有戶口嘅 JM PM 互片,鬧人地 XX 死全家之類,然後互相投訴?咁大家都可以功成身退。
未必有用…都係30日禁言.
可能PM 人講18+野可能有用…
或者賣保險
1個讚
冇用⋯我講左一句,死全家,都冇禁我言
在自由廣場宣傳BD,被禁言30日,30 日之後再去宣傳
唔係話有自殺式方法咩。鬧完班小粉紅。之後呼籲大家去babydiscuss就可以。
只要幫babydiscuss宣傳就可以。
賣保險呢招可能work 喎,仲有咩可以賣 ![]()
我見到都係禁言咋
OLD 賣桔?
之前咪好興PCCW 叫人上網, 都可能得…
唔知幾多次禁言就永久禁言
我又冇打算DEL…
我要撈下有冇朋友仔迷失
1個讚
日日同佢地玩小丑戲,真係好好玩,真係成班論住出黎癲,唔做班黑警門口狗真係浪費晒
警犬佢地唔入流WO…