畀嗰個code職員睇就可以有優惠啦 
1個讚
好抵~平時要$10支
好抵。但我屋企附近冇便利店,買唔到。
好野,唔使增肥,哈哈
香港竟然有地方係無便利店![]()
唔近呀!要15分鐘。
呢啲天氣買完,返屋企都溶晒了。。


同路人
我會帶冰袋買雪糕
其實家興不嬲都係賣緊6.5一支 
但有時冇預買雪糕,冇拎定出街
前嗰排見到百佳dreyer’s嗰個優惠80蚊兩桶,點知去到家興見到一百蚊三桶

真係勁抵
謝分享
謝謝分享
抵!
謝謝分享
今日lunch 就已經買左黎食

1個讚
正 
唔算最抵,上星期百佳賣緊$18 三枝
算平,我都買左$40
好耐冇食過
該主題在創建7天后自動關閉。不再允許添加新回覆。
