係有,但我所知其實都係梵文既經文,但因為有機會誤解,所以會堅持以師徒方式傳承
善哉
依幾年因為達賴需要西方國家支持,所以佢揚法既模式唔同左,反而教得清楚過漢傳。
我有D似你的感受,但我是由中學時才開始接觸佛學,比你較遲。