有無人對佛學有興趣

好怕啲淨係識拜拜,成日以為佛教係源於中國大陸既人

2個讚

我與佛算有緣:joy: 好細個已經被點化

大個比人贈過幾句,話前祈唔好信耶穌,好搞笑:sweat_smile:

其實好多人誤會道教=佛教

1個讚

讀過少少咁,如果想深入啲似乎要識梵文。

1個讚

睇得佛偈多,細細個已經有「叮」一聲

簡單黎講,好多嘢我睇得好化,唔太執著

2個讚

係㗎

但就算思想上成熟,都要再經歷d「實事」,先可以睇得更加化:blush:

我覺得學識唔執著做人已經可以輕鬆好多,起碼冇咁易有情緒病

我基本上一年365日都係開心㗎,就算唔開心都好快排解到

有時候諗得長遠d,例如自己面對父母生老病死,感覺都唔會太難受

3個讚

我對信仰都有興趣,徘徊係佛教同基督教好多年。最近睇左一行襌師本话的佛陀,话的基督。
見到d曙光

以前都有去彿堂食吓齋聽吓彿道,但有一樣野諗唔明所以後來無乜點再去,就係點解報應要下世先報,下世都唔知前世做咗咩衰野咁報嚟有乜用,可能我慧根仲未夠

大陸人嘅認知,乜好野都起源中國架啦:unamused:

只睇過下啲書咋。唔係完全好佛學既書。
我比較負面,都想睇多啲,接觸多啲。
但唔識入手

請問點研究?途徑係如何?謝謝你

盡量啫

自己可以活得自在就得

我地只係平凡人:joy:

1個讚

入黎睇吓大家傾佛偈:sweat_smile:
我認識唔係好深,
不過屋企人都係信佛,
佢哋好少去佛堂,不過喺我細個嘅時候佢哋都食素,
我自己都食過半年素:sweat_smile:
嗰時太細個,堅持唔到,同埋唔明白意義所在。
依家都係食肉,
但盡量食三淨肉,一啲會令動物受傷比如釣魚嗰啲活動,都唔會再去了、年三十晚會去拜懺。
同埋細個嘅時候我跟屋企人一齊皈依,有法號,
但依家連份証書喺邊都唔知嘞:joy:
只記得我法號應該係惠靜:thinking::thinking:

2個讚

好喜歡你用佛學這兩個字

2個讚

好。謝謝你

有興趣吖,我都愛茹素,佛家故事都會睇。但接觸既都係皮毛,唔夠深入

我都睇緊一行禪師

我理解係如果唔脫離六道輪迴,就會不停種新既因,不停受返之前嘅果,生生世世受苦。

係,佢哋真係好執着

我幾鍾意睇達賴喇嘛啲書,佢對佛學嘅研究,真係好深入,可惜好大部份都係英文書。

藏傳佛教同一般人認知嘅佛教有好大分別

佢地好鼓勵信眾著顏色鮮豔嘅衣物

同大家平時認知嘅素色係兩回事:laughing: