點解ifc就大規模搜捕非法唱歌,但係屯門大媽唱歌擾民咁耐又唔理。。。
令人失望
無計,班警察怕左班阿伯
又會有班人話無大媽唱歌,阿伯係邊度搵娛樂??
1個讚
衰POPO, 人地得2個, GROUP埋4人, 罰小朋友, 好慘呀!
1個讚
我都好想問同1個問題
1個讚
popo表示好興奮
1個讚
係popo自己的娛樂![]()
1個讚
人地食免費雞我地唔知, 自己友點拉自己友丫…
2個讚


選擇性執法 針對香港人
1個讚
係香港,警隊「選擇性執法」都唔係第一日發生。或者咁講,我地對香港警察唔需要再有咩期望,咁就會小d失望。
1個讚
啱先連和你lunch都搞
1個讚
中環和你lunch唱完就返工,咁都唔俾![]()
1個讚
唉。。。究竟幾時開始,佢地變左系服務少數派的工具。
我以前一直以為 佢地會而服務一般香港人、保護香港人為榮。 
可能好似上世紀五十年代咁,
popo收咗保護費
選擇性執法,香港人點會唔嬲!