ifc大規模搜捕非法唱歌,但屯門大媽唱歌又無人理

點解ifc就大規模搜捕非法唱歌,但係屯門大媽唱歌擾民咁耐又唔理。。。 :baby_girl08_think: 令人失望

無計,班警察怕左班阿伯

又會有班人話無大媽唱歌,阿伯係邊度搵娛樂??

1個讚

衰POPO, 人地得2個, GROUP埋4人, 罰小朋友, 好慘呀!

1個讚

我都好想問同1個問題

1個讚

popo表示好興奮

1個讚

係popo自己的娛樂:smirk:

1個讚

人地食免費雞我地唔知, 自己友點拉自己友丫…

2個讚

:speaking_head::speaking_head::speaking_head:選擇性執法 針對香港人

1個讚

係香港,警隊「選擇性執法」都唔係第一日發生。或者咁講,我地對香港警察唔需要再有咩期望,咁就會小d失望。

1個讚

啱先連和你lunch都搞

1個讚

中環和你lunch唱完就返工,咁都唔俾:rage:

1個讚

唉。。。究竟幾時開始,佢地變左系服務少數派的工具。

我以前一直以為 佢地會而服務一般香港人、保護香港人為榮。 :baby_girl03_cry:

可能好似上世紀五十年代咁,
popo收咗保護費

選擇性執法,香港人點會唔嬲!