有冇人聽過光守社 今日係fb 見到 賣御守 唔知咩背景驚中伏 見佢四月先開fb page
真係冇聽過,如果驚伏,睇定啲先 過左五一黄金週都可以再買再支持 同路人大家各有各盡做
如果整得靚,又唔貴,我可能會買來玩下