光守社?

有冇人聽過光守社
今日係fb 見到
賣御守
唔知咩背景驚中伏
見佢四月先開fb page

真係冇聽過,如果驚伏,睇定啲先
過左五一黄金週都可以再買再支持
同路人大家各有各盡做

2個讚

如果整得靚,又唔貴,我可能會買來玩下