有和你唱嗎
係呀一陣有
死黑警
唱歌犯法?
1個讚
有人來唱歌即係有人流啦
黑警係到趕人走????
即係阻人做生意啦!!!!
4個讚
如果日日話會到邊度邊度和你唱, 啲商戶咪唔洗做生意?
真係好煩,唱下歌班狗都要出黎搞到社會咁混亂
經濟已經唔好仲要搞到d鋪頭生意都冇得做,斷人米路真係好仆街,d人唱歌都可能行去買下野飲買下野食,仆街呢班狗出黎一蚊都唔會幫襯阻住地球轉
2個讚
唱歌都唔得 相信都無趕
1個讚
老公剛剛響IFC放工,黑警走去查佢身分證!呀~~~~~~~~~~死黑警
4個讚
冇野搵野黎做,又呃ot,仲係到阻人收工,唱歌班人都係企係到唱歌咋嘛,唔唱既人一樣可以放工照行,反而班狗係到查身份證阻頭阻世囉
2個讚
真係離晒譜,佢俾唔俾人放工啊?
1個讚
啲死黑警真係好煩!!!日日喺度搞住香港人!!!
仲要發夢覺得自己好正義!?係咪思覺失調!???
林奠仲話香港係好自由嘅地方,唱吓歌都唔俾,自打嘴巴,用公共衛生騎劫政治。
一齊搭Lift話無共同目的,咁一齊商場唱歌都可以無共同目的,A目的係買廁紙,B目的係借廁所,C目的係去餐廳,唱歌並唔係去商場目的,路過唱兩句,A目的可以係舒發情感,B目的係趁熱鬧,大家都唔知大家目的,點會有共同目的?
2個讚
Popo最叻阻人做生意
1個讚
唔係點呃OT
黑警攬炒IFC
對黑社會,就去到人地門口都唔會拉,仲握晒手。
相反,手無寸鐵既市民,就唱歌都唔比。
香港警察真是毫無作為。
2個讚
要捉非法唱歌。。。。屯門大媽唱歌又唔見捉 
2個讚
警察咁驚?唱歌都驚?不知所謂。
CLS, 咁我去連根拔買嘢,舖頭多過4人,係咪個個要收告票?