有冇人用緊HSBC premier?

應唔應該升級做premier?

我覺得匯豐既Premier幾方便。以前唔洗點排隊,最近呢年好似多左d人。聽講依家降左條件?

我覺得7-8年前premier都多人,只不過可以有sofa坐下,一路上網一路等。

其實睇你會不會Keep d $響度
我炒美股,有大部份資金在IB
試過不夠一百萬俾HSBC 收左380
上星期一心走去downgrade
分行同事話waive admin fee 一年
不夠一百萬都唔收admin fee

其實好日都不去櫃檯,除了有coffee 同sofa 坐外
冇特別,我又大把利是封,premier 如否冇乜所謂

有時定期個 rate好D

但射倉過匯豐佢唔收手續費喎。
果一百萬計埋mpf其實都算易keep.

但Hsbc 冇美股option買賣
在IB我買左美股,如果100 股以上,我會 SC 收期權金,到價就賣左D股票!

HSBC 倉內,主要係D不會的長線美股, Amazon 嗰D,不過量又唔夠一百萬:kissing_smiling_eyes:

MPF 在宏利

係去櫃位服務方便d

唔使排咁長隊

我冇買美股,我老公就會買美股美債,但都係經IB,部份射返過匯豐。

Premier對我呢d C9黎講最方便係唔洗點排隊。

唔知收股息手續費貴唔貴le?

係,可以用app make counter appointment ,唔洗點等

要100萬, 但如果你有MPF在HSBC都計
我轉用PREMIER原因主要係佢可以開外國戶口