點樣可以教寫完個中文字之後記得點寫?

有冇秘訣?
好多時教完小朋友寫字,寫完大概二十次之後,第日都唔記得默唔返出嚟 :baby_boy03_cry:

用圖像聯想下咁教佢記

2個讚

用圖形方法令佢地記得?

我只係知同一個原理如果要我死背英文, 寫完大概二十次之後,可能我第日都唔記得默唔返出嚟:sweat_smile:
咁樣會唔會更易理解點解佢地寫左20次都默唔到:upside_down_face:

1個讚

小朋友幾多歲? 個字對小朋友黎講會唔會太難呀?

試下用故事連結晒成個字既筆劃,會易記啲,我仔中文老師係咁教佢地

1個讚

講真…

即係寫得唔夠多:see_no_evil:

1個讚

:baby_girl07_surprise:

K3. 唔係啲咩難字。學校學緊嗰啲字咋…
好啦試下啦。
我覺得可能佢寫二十次都係照抄,冇入到腦。依家試下寫幾個就揞住等佢用下個腦

一邊寫一邊讀出黎
唔好俾佢流水式咁寫夠20個就算

3個讚

記中文同英文, 兩者都要抄寫下.
中文抄寫完, 有時某D字可能仲未記到, 要搵D圖像, 某D字去聯想下可以比較易記.
英文抄寫完,要併音, 串字就一定要, 再記唔到, 或者拆開D字去用自己方法去記下.
人人方法唔同.

2個讚

明白明白。thanks.
始終中文都係要作下故仔寫多D先會入腦。英文分而掌握咗拼音係容易過中文

通常記中文係比較難, 上左小學後會好好多.

1個讚

K3 要默書??

要一邊寫一邊讀,同埋一定要多讀句子、圖書,一定要讀出聲。你要小朋友將聲音同字聯想埋一齊,齋寫係事倍功半。英文 phonics 都係呢個原理,聲音同字母 connect。中文可惜就冇得咁樣,但都要讀出聲。讀圖書、句子就可以幫佢不斷溫故知新。

玩埋配對字卡,例如用釣魚遊戲,用筷子、線、磁石,你讀個字,佢就釣隻字,咁起碼佢認到。知道佢 100% 認到之後,就玩遊戲限時寫字,高分有獎。小朋友都需要動力去推動學習,除非佢好鍾意抄寫,否則你咁樣係罰佢寫字,唔會入腦。你自己試下日文抄漢字/抄韓文但係唔讀出聲,睇下自己寫 20 次會唔會再記得點寫,咁你就明白小朋友係點樣學習。

3個讚

學校有小量小範圍嘅默書。
我依家係自己幫佢默發覺佢唔係好recall到啲字

我諗起我姨甥仔, 就算寫過100次, 第2日莫講話寫, 認都認唔返, 阿媽都投晒降

我要佢一邊講筆順,一邊寫。

1個讚