有冇JM會對5G手機有認識?

老公部i7 plus好似就快壞
呢排係咁聽到5G 諗住幫佢出返部5G手機
但聽聞5G好多都用華為
各位JM有咩好提議?

真係冇咩…好貴

而家千祈唔好為5G而買5G手機
5G射程範圍短
要靠好多基站先夠覆蓋率
所以預計好多時間都會downgrade去4g

另外5g用途上,對普通用家冇分別
要等多D新科技出現先可以展示5g威力

2個讚

暫時唔會考慮住. 4G 都OK, 會睇定D.

個人覺得4G已經好足夠,睇片都load得快過睇。如果按照介紹速度,用5G睇片應該一次會download曬全部,用多好多流量。download錯App就成個download曬。
你有無覺得4G唔夠用?

依加香港有5G既手機真係太少了 又貴 :baby_girl06_shock:

咁應該要為咩而買5G手機
定係唔洗咁早買?

我覺得4G還可以呀
但係科技呢D野唔係應該愈新愈好?

家下覆蓋範圍未夠廣 應該要過多一兩年先會好d
睇你筆直同埋急唔急用
唔急等埋iPhone 12先 應該會出5g版㗎啦

5G目前未成熟,而家買5g電話純熟搵笨

咁早上5G?過多一、兩年先啦,
以過往2G上3G、3G上4G都至少要兩、三年時間先,嗰個網絡覆蓋同穩定性先可接受,

依家上5G係俾5G月費用,享受4G網絡服務。

1個讚

可能你鍾意個款 / 色 / mon / 平 / 快 etc
如果純為5G就唔駛咁早買

1個讚

如果唔需要考慮錢既話,都係既,但係現時用5G無咩明顯好處,無5G Apple之類點都好用過5G國產。

可能你再下次換機之前,5G對個人客都無咩特別功能

就咁睇
出5G係咪太早?

我覺得係,尤其如果你依家上網都唔覺得慢。不過呢個都好個人。