雙親不追究 涉襲父母毒警甩難
打父母,可能壓力太大
雙親不追究 涉襲父母毒警甩難
打父母,可能壓力太大
高尚情操![]()
只係停職,咁都唔炒
傷人係刑事,有得唔追究既咩…police state就係police state
一定係啦
同問[quote=“Whocares, post:4, topic:15682, full:true”]
傷人係刑事,有得唔追究既咩…police state就係police state
[/quote]
只係停職,咁都唔炒
一定有訓斥![]()
第一眼睇到呢段報導張相,以為肥媽個仔打肥媽佢。
police state
無錯啦,好早已經俾外國人咁講了
只係停職,咁都唔炒
工餘時間都打父母練習 點解要炒
訓斥一下就ok
佢仲有吸毒,咁都唔使炒,果然係黑社會份子,傷人吸毒是日常
慈母多敗兒
高尚情操
香港黑警有暴力傾向好正常,殺人強姦都無後果,何況打父母,情操真係好高尚。