到底母親節有冇機會成家人食飯呢?

屋企5個人嘅我photofunky

喺屋企食就得,出街可能”憫”小小,限聚令相信無咁快取消

1個讚

大型家庭聚會都係避免好D

冇人想煮

自己屋企慶祝,最多叫外賣

叫pizza

喺屋企慶祝:+1:t2:

重要嘅野要講3次,母親節外出食飯,繼續幫襯
黃店……黃店……黃店
如果仲有限聚令,如家庭成員多過4人,我會分枱食。

1個讚

我都想問下,其實係屋企得唔得?老公話唔得,話如果security報吋可以拉得,真唔真呀?

睇下出唔出到城先

正路呢,大家唔同住,就唔應該見面聚埋嘅

下,唔係嘛…仲諗住 3 個月冇見屋企人,母親節係屋企一齊食飯 :cry::cry:

1個讚

咁我又想問下一架私家車坐5個人,係咪違法呢?

我想同爸爸媽媽食飯,幾個月無見喇!

我新年後都冇見過我媽了,母親節真係好想大家聚下

私人地方應該唔係,不過抗疫嚟講唔建議

我會係屋企蒸海鮮 :baby_boy10_heart:

我都係呀,呢排只係靠 facetime 見下,好想一齊食飯

勁子,出相分享下

可以喺屋企食嘅~有啲外賣火鍋甚至自己買料打邊爐都幾好 :baby_girl04_laugh: