永遠不忘的一役
1個讚
呢場戰爭, 永世難忘
個班黑警將被列入戰爭罪犯

2個讚
諗起當晚情況好似琴日發生咁,當時睇住所有即時新聞,完全無心機做野,FB見到好多中大舊生話要入去支援,個心好激動,真係有打仗感覺
1個讚
果晚識嘅幾班中大人不約而同趕去,唔識點形容
中大二號橋同埋理大條橋 我相信真係我呢一世人最難忘既橋 
嗯~ 好多人都幫仔接細路, 感恩有佢地

嗰晚由接近6點開始睇直播,嗰心好痛,好擔心班學生,一生所識的粗口也講晒出來。
呢世都記住
果一日完全冇心機返工,果一晚完全不能入眠
我當日係附近, 有部份情境仍歷歷在目… 諗起都仲好嬲, 好痛… 好想大聲同全世畀講…“黑警快D去C… 仲要係C 無全屍”
個晚我同c6睇住直播,大家都靜左講唔出嘢,
好擔心入面既學生
唔知點形容好,我相信歷史會還中大公義!
有啲第一次覺得自己作為中大人係so proud!!
香港人加油!
皇軍入城
當時我個仔係宿,真係好擔心。
所以跟住區選未一面倒囉
擔心咗成晚,第二日怕佢哋冇物資,阿仔和女友買咗兩背囊食物物資,再入去,冇巴士火車,用幾個鐘單車加行路,避開popo ,終於送到入去
好記得,果日著住條連身裙,高踭鞋,放工衝去公司樓下間真善美買鹽水、膠布等等等等,同場我係第三個人搵緊同一堆野,老闆話,比你地d同路人買晒喇。幾經辛苦買左一d, 經過間雜貨舖想買遮,另一個男人話,唔該要晒。
買埋乾糧野飲就出發。果晚先知原來私家車都可以係露營車。
你若放棄,誰衛我城。
個日工都未收就收到話中大比狗打緊,心諗班狗係咪痴左線,成晚都勁擔心
係,中大人真係好團結,好羨慕

